God jul onskar tomten.

Har hunnit med sa mycket sedan jag lamnade Marsabit den 11e. Har sett tio giraffer fran lastbilsflak till solnedgang. Gatt pa amatorsmassig pantomime och julmarknad pa Nanyuki Sport's Club. Halsat pa Esther hemma hos henne i Ruiru. Mott Sanna och Helena i Emali (efter att ha delat ett trasigt sate med en pratglad hog man som inte kunde halla balansen i tre timmar) for att sedan aka till Mombasa med nattbuss (denna gang bredvid kvinna som gjorde konstiga ljud varje gang jag tog av hennes kanga fran mitt ansikt, hon ville ha den dar). Vi bodde pa Tiwi Beach som var vacker som om den vore fran ett vykort. Julafton firades med delfiner, snorkling i halvdott rev och god mat. Livet leker liksom.
Skriver er nu fran Lamu. En vacker o vars invanare ger mig indska vibbar medan husen kanns valdigt mycket Tsatziki, morsan och polisen. Lagg dar till asnor. Hemskt mycket asnor. Charmtroll. Overallt rider det folk pa asnor, ser lite ut som nar folk rider pa islandshastar. Jag skulle kunna bo har. Tank att ett land kan se sa olika ut.
Alldeles nyss ringde Sadias man Peter och berattade att de fatt en son sa jag kan inte klaga. Inte alls.

Gott nytt ar alla! Snart se vi ju.

Kommentarer
Postat av: Aspen

Ja shit, vi lever olika liv du & jag!! Allt verkar ändå va bra me dej, skönt att höra =) Hur länge stannar du?! krams

2008-12-28 @ 06:05:42
URL: http://alexanderasp.blogg.se/
Postat av: Sara Tokinger

Saknar dig min kära vän, men nu ses vi snart!

2009-01-11 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0