Picsilurings



Klassrum i Pelling



Pelling



Torka klader i Pelling



Catherine, pavag till Kechuperi Lake



Sikkimese beer jag blev bjuden pa nar jag gick vilse och hamnade i en liten nepalisk by



Palas fru torkar mina klader, Kechuperi Lake



Himalayas



Ganges



Aggressiv rackare som stal vad den kunde fran sovsalen i Varanasi



Morgondopp i Ganges



Visst



Kvinna som kom med bananer till mig varje dag i Manikaran



Baba G, Manikaran



Anna, Chris, Jesse och SnoopDog i McLeodGanj



McLeodGanj



Skev veranda vid huset Doub hyr, Baghsu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Barnet för underbara bilder. Längtar efter dig!

Kram Mor

2010-04-27 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0