Bildkalas



Slakteriet



Josephines hus



Milimatatu




Josephine och jag



Manyatta Jillo Enviromental Club



Hos kvinnan som gav mig mjolkbunken i Manyatta Jillo



Grace och Mary i Manyatta Jillo



Halakhe i min sjal



Martin slar en sjua i oknen 



Dominique och Ali (star faktiskt mitt pa landningsbanan) i Shegel



Mulwa kan faktsikt spela fiol



Sadia



Utsikten over the highlands fran det katolska slottet



Head mistress Alberta



Mary och jag vantar pa Grace som pratar med sin vaninna



Pa vag hem fran Manyatta Jillo, The Great Northern Road

Kommentarer
Postat av: Morsisen

Hej Barnet!

Tusen tack för underbara bilder. Även om du skriver målande så är det kul att få lite ansikten till namnen och bilder av platser. Och bilder på just dig gläder naturligtvis mitt hjärta lite extra! Man ser att du trivs och att då känner varmt (!) för dessa människor.

Bamsekram Mor (te quiero)

2008-11-25 @ 12:08:02
Postat av: Slemmet

hellu cissely, här sitter jag i mörkret på jobbet och jämför dina solbilder med utomhuset. här som består av frost och litet snö. kylan som biter sönder varendra liter hudbit som sticker fram bakom sjal o vinterjacka, inge o sakna kompis!(byt med mig!!)

Sverige rullar på som vanligt, men det enda ja kan säga är "goodbye 26åring" (om det ger en vink). Hoppas du har det fint där borta! antar att du ser ut som en pepparkaka just nu (jag är och förblir mjölken!) sen vill vi veta när du kommer hem till oss igen!! saknas dig! kraaaaams

2008-11-25 @ 16:23:08
Postat av: Linnet

Bildkalas!!!

Åh älskar att se bilder, verkar som att din kamera är super! Måste vara frustrerande att känna att man inte hinner med allt man skulle vilja, men försök att inte tänka så, bättre att leva i nuet och njuta av det nu=) lätt att säga för mig iof. Här hemma flyter det, nästa vecka är det julfest på skolan och våran klass ska överraska alla på morgonen ,med en egengjord krubba där vi är maria, jesus och hela faderullan. Sen kanske det blir något ihopsnickrat luciatåg därifrån, vi får se. Ha det gott, see you soon. puss!

2008-12-04 @ 07:44:16
Postat av: Terese

Vilka fina bilder Cissi!!!

2008-12-06 @ 20:51:29
URL: http://weird--science.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0