Piga picha

Marsabit Airstrip

Marsabit Airstrip

Lowlands

Pa vag till Turbi

Turbi

Turbi

Mera Turbi

Hotelldorrar

(Hotellrum 9 Chicago) - Rum 10 Gaza Strip - Rum 11 New South Africa

The Great Northern Road -Dabaso lyckades inte riktigt tackla mzungukameran, darav den snea bilden

Great Northern Road, mindre great bild men den enda jag har

John, i samma toppluva han hade pa sig nar han hade sitt serious talk med mig

John i samma toppluva han hade pa sig nar han hade sitt serious talk med mig

Bredvid mig sitter Marta och Mary

Bredvid mig sitter Matra och Mary, i Mwangaza

17 afrikaner och jag

I bilen tillbaka

Kommentarer
Postat av: Morsisen

Fantastiskt med bilder!! Kul!! Hotel Onk står sig nog bra i den jämförelsen. Det gör väl även diverse små flygplatser! Stor kram Mor

2008-09-22 @ 13:12:45
Postat av: Larsson

Hihi du passar ju in som fisken i handsken där Tårtan :)

Det är så spännande att läsa om dina äventyr!

2008-09-22 @ 15:13:24
Postat av: Mmmmm

Verkligen jätte fina bilder!! Top luvan slog iof den fina bilden över Turbi, men de va jämnt. Nu sitter jag och äter marabou choklad, om du nu va någon anledning vill veta. Gott är det med.

2008-09-22 @ 20:59:24
Postat av: Anonym

Vilka fantastiska bilder! Saknar dig! Puss!

2008-09-22 @ 21:00:40
Postat av: Anna

verkligen kul med bilder!!!svårt att förstå hur anorlunda allt är men kul att få se liiite hur du har det!! saknar dig cecilia!! puss

2008-09-26 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0