Tack och farval Marsabit

Afrikanskt brollop sager du. Intressant sager jag. Alla ar med, representanter fran varenda kyrka i distriktet, och alla ska bidra med en sang fran knastrig ljudanlggning ackompanjerad av synth och denna gang aven en ostamd gitarr. Ge garna mikrofonen till gruppens samste sangare ocksa. Osv osv.
Anledningen till dalig uppdatering ar vad som nu pagatt sedan i lordags namligen the youth camp. Cecilia ar "in charge of the girl's dormitories". Aldrig mera sovsal. Amnen som tas upp ar bla hur vastvarlden kommit med skrap som anal- och oralsex, homosexualitet och abort till Afrika. Jag ar trott. 
I dag fick jag veta att jag lamnar Marsabit i morgon, vilket kanns fruktansvart jobbigt men ocksa ganska lagom. Aker forst till Nanyuki for att halsa pa en svensk doktor jag aldrig traffat. Sedan vidare till Nairobi for att halsa pa Esther. Efter det aker jag vidare till Mombasa med Sanna och Helena for att halsa pa var van Clownjohan. Efter det vet jag inte riktigt men ska forsoka hora av mig pa vagen. Hemma igen ar jag i alla fall den 12 januari. Vi ses da!

Kommentarer
Postat av: Emma & Samuel

Vi saknar dig och beundrar dig!

Du är en hjälte. En riktig hjälte.



Vi ses i januari, hakuna matata!



Puss från albihnsaren och samuel

2008-12-13 @ 20:27:41
Postat av: Tokinger

Nu ses vi snart min kära kära vän, har längtat efter detta fruktansvärt länge!

2009-01-11 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0